Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een uurtje bezig te zoeken op het net naar info over mijn (aanstaande) dbox of eigenlijk MM9500S.

Ergens in mijn hoofd had ik al een plan om er icm. een PC een PVR achtig apparaat van te bouwen, maar nu begint het mij langzaam te dagen dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken. Volgens mij kun je alleen VAN de dbox naar een PC streamen en niet andersom?

(Nog niet zo'n probleem, moet ik ff m'n TV-out kaart afstoffen en een PC'tje met TV-out in elkaar toveren)

BTW iemand die weet of er interlaced TV-out kaarten bestaan?

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

hmm... probeer is jukebox... pre16.. kweet niet of hij werkt op de nokia 9500 ...

maar je kunt proberen

Dreambox 800 + barry allen + 160gb | Dreambox 500 | Dreambox 7020 + 120G + usb stick..

Geplaatst:

Je kunt inderdaad de stream niet via SCSI terugzetten naar de mediamaster, wel ervan afhalen dus hoewel dit oorspronkeiljk ook niet de bedoeling was... Het enige wat de mediamaster kan afspelen zijn mpp geluidsfiles (dus niet mp3) via bv een aangesloten scsi cdrom of scsi harddisk.

Als je plasma of lcd tv hebt met dvi aansluiting kun je wel in hoge resolutie kijken. De gemiddelde TV-out levert niet echt mooi beeld in mijn ogen.

Michiel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen