Gast Geplaatst: 28 april 2005 Geplaatst: 28 april 2005 Hallo, Ik heb in mijn SFT2000 een originele seca Canal+ kaart met het basispakket, dus Nederlandse zenders. De kaart is zwart met een wit middenvlak. In januari/februari gekocht en meteen ge-activeerd. Toch werken mijn Nederlandse zenders niet op het kaartje. De software versie 6.50 en de bootdown V 1.09 zitten erin. Op dit moment heb ik met k***** nederlandse zenders wel, behalve nu: TMF, Veronica en Net 5. Als ik de k***** erin zet en de k***** voor de Nederlandse zenders heb gewist in Wordpad, dan krijg ik helemaal geen Nederlandse zenders. Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen, of wie weet hier een oplossing voor. Ik zou toch op zijn minst met een originele kaart, netjes betaald, ook het abonnement, de Nederlandse zenders moeten kunnen krijgen. Groetjes Toontje
Gust Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 Hi Wat ik ergens gelezen heb is dat het activeren van de kaart(soms) in een andere ontvager moet geactiveerd worden, dan zou het up daten verder wel goed verlopen In de gebruikergroep van sft2000 van yahoo stond dat alles prima werkt met 6.52 als software groetjes gust
cornea Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 Citaat: Hallo, Ik heb in mijn SFT2000 een originele seca Canal+ kaart met het basispakket, dus Nederlandse zenders. De kaart is zwart met een wit middenvlak. In januari/februari gekocht en meteen ge-activeerd. Toch werken mijn Nederlandse zenders niet op het kaartje. De software versie 6.50 en de bootdown V 1.09 zitten erin. Op dit moment heb ik met k***** nederlandse zenders wel, behalve nu: TMF, Veronica en Net 5. Als ik de k***** erin zet en de k***** voor de Nederlandse zenders heb gewist in Wordpad, dan krijg ik helemaal geen Nederlandse zenders. Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen, of wie weet hier een oplossing voor. Ik zou toch op zijn minst met een originele kaart, netjes betaald, ook het abonnement, de Nederlandse zenders moeten kunnen krijgen. Groetjes Toontje probeer eens: zet op ned 1 (groot scherm),dan de exit toets en dan de groene toets enkele malen drukken tot dat er beeld verschijnd op tot dat er mediagard staat,heb je beeld dan er uit gaan met exit. dit moet je wel voor alle tv en radio zenders van canal digitaal doen. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen