Ga naar inhoud

Install DM7020 en Wavefrontier T90

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een wavefrontier 90 hangen aan mijn dreambox 7020. Ik heb gekozen voor 12 lnb's aan 3 switches.

hoe moet in de dreambox dan mijn configuratie zijn. Moet ik dan kiezen voor "4 satellites via DISEqC OPT A/B" of voor "Non standard user-defined configuration" ?

Wie heeft er ervaring met een wavefrontier i.c.m. een dreambox??

gr, maarten

Geplaatst:

fransv,

zou jij een paar screenshotjes van jouw configuratie kunnen geven

voor 12 lnb's nummer ik de lnb's neem ik aan door van 0 tot en met 11. En bij 22Khz? voltage? LOF/L ? LOF/H ? treshold?

gr, maarten

Geplaatst:
Citaat:
Ik wil een wavefrontier 90 hangen aan mijn dreambox 7020. Ik heb gekozen voor 12 lnb's aan 3 switches.
hoe moet in de dreambox dan mijn configuratie zijn. Moet ik dan kiezen voor "4 satellites via DISEqC OPT A/B" of voor "Non standard user-defined configuration" ?

Wie heeft er ervaring met een wavefrontier i.c.m. een dreambox??

gr, maarten

Waarom ga je niet voor deze optie:

Mijn Wavefrontier T 90 met 10 Smart Titanium LNB`s en 10/1 Diseqc Switch is klaar.

Nou voor iedereen die deze thread volgt: het is een geweldig succes geworden.
De LNB`s werken met 1 woord geweldig. De gemiddelde ontvangst is aanzienlijk verbeterd, zenders welke eerst niet wilde locken doen het nu wel goed. Vooral op de zwakste zenders/transponders zie een aanzienlijke verbetering.

Ook de 10/1 SW101D Diseqc-Switch is een geweldig succes. Ik heb hem omgeprogrammeerd met bijbehorende programmer naar modus 2: Diseqc 1.1
Hierna een hele tijd met de Dreambox liggen stoeien om de juiste instellingen te vinden. Na een boel vastlopers en een uurtje spelen had ik de goede instellingen voor de Dreambox te pakken. Ik heb nu 28.2 Oost t/m 30 West met in totaal 10 LNB`s. Voor wie belangstelling heeft in de ontvangstrapporten van deze Wavefrontier en de instellingen voor een Dreambox 7000 i.c.m. deze geweldige Diseqc-Switch zie de bijlage.

--------------------
Dreambox 7000S, Wavefrontier T 90 met 10/1 Diseqc Switch en 10 Smart Titanium 0.2 db LNB`s, Triax 80, Disecq switch en een Stab HH120.

Meer info over mijn configuratie en foto`s vind je in deze threat:
http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...0&fpart=all

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Frans,

Met je niet bij LNB 0 beginnen te tellen ?

gr, maarten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen