sat_viewer Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 Ik heb een nokia dbox2 met K2 image. Sluit ik deze aan op de schotel met humaxx monoblok lnb heb ik geen signaal. De instellingen staan op diseqc 1.2 met eutelsat 13° op 1 en astra op 2. verander ik de diseqc, blijft het resultaat hetzelfde geen signaal. Sluit in mijn humax irci5400 hier op aan werkt alles astra / hotbird perfect. Sluit ik de nokia dan weer aan op de schotel met jaegermotor (geen diseqc) werkt ook alles perfect. Zijn er nog meer instellingen voor nokia dbox2 en diseqc ? mvg sat_viewer
Gast Geplaatst: 30 april 2005 Geplaatst: 30 april 2005 onder enigma draait hier een nokia dbox goed... instellingen die gedaan zijn umh alleen de longitude en de latitude en aangeven welke diseqc je hebt en draaien maar.
sat_viewer Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Geplaatst: 8 mei 2005 Das straf, als ik enigma image gebruik en stel de monoblok in heb ik beeld (fta), zowel op astra als op hotbird. Gebruik ik een neutrino en stel ik de diseqc in op 1.2, astra op 2 en hotbird op 1 is er geen beeld (fta) uit te krijgen ???????? wie weet raad voor mijn nokia dbox2 ( nog ergens een instelling bij neutrino ) mvg, sat_viewer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen