Klubb-head Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Nadat ik de DM7000 na een paar uur uit standby haal krijg ik de volgende foutmelding: "Switch: Service could not be found". Er komt geen beeld op geen enkele zender en het enige wat ik kan doen is een volledige restart. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb de volgende configuratie: DM7000 met Gemini 1.07 op USB-stick, Harddisc en Monoblock LNB Matthijs Beter buiten westen dan in het westen!
MauriceW Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Probeer eens in het addon download menu, het satelites.xml komplet te downloaden. vind je onder updates. The power of dreams...
Gast Geplaatst: 2 mei 2005 Geplaatst: 2 mei 2005 Citaat: Nadat ik de DM7000 na een paar uur uit standby haal krijg ik de volgende foutmelding: "Switch: Service could not be found". Er komt geen beeld op geen enkele zender en het enige wat ik kan doen is een volledige restart. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb de volgende configuratie: DM7000 met Gemini 1.07 op USB-stick, Harddisc en Monoblock LNB Matthijs Heb in den beginne hetzelfde gehad met images gebaseerd op 1.07 kernel. Nu geeft de dreambox afwijkende configuraties (meer dan 4 LNBs met uncommitted switch) ook steeds aan als instelling met een rotor. Ik dacht dat dat ermee te maken had. Wel, ik heb de oplossing in het switch probleem gevonden in het overschakelen naar nieuwere kernel (nu 1.09) met Pli image. Overigens bij 1.08 kernel en SF images ook geen problemen. In het kort dus -> probeer het eens met een software-update van je box. Hoop dat je er wat aan hebt.
Klubb-head Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Geplaatst: 2 mei 2005 Met Gemini 1.06 had ik hetzelfde probleem (beta 1.09 kernel). Ik heb gisteren de nieuwe Gemini 1.08 op de USB-stick gezet. Ik zal vanavond thuis eens kijken of deze beter werkt. Beter buiten westen dan in het westen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen