pierre.27 Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Goedenavond Allen, had met de timerfunctie twee gecodeerde films tegelijkertijd opgenomen, in het pvr-menu stonden ze alle twee, een reeds gedecodeerd en de andere nog gecodeerd, niets aan de hand dus!! Ik selecteer de gecodeerde film, druk op de toets opnemen (grijs met rode stip) om de film te bekijken, bekijk de film, wil daarna de reeds gedecodeerde film bekijken, MAAR........ deze staat helemaal niet meer in de PVR-lijst!!! Ik heb precies gedaan, zoals boven omschreven, alleen maar op een knop gedrukt, opnemen, en toch staat alleen deze film nog maar in de PVR-lijst!! Hoe kan dit ???? In de gebruikershandleiding is een note toegevoegd op blz.2-13 van een pvr-opname bewerken en decoderen, welke het volgende zegt: NOTE: Nadat U een opname heeft gedecodeerd verschijnt de gedecodeerde opname met de extentie_copy(kopie) in de pvr-lijst. Op dat moment wordt er automatisch een archieffolder aangemaakt die U herkent aan het smartcard symbool (gecodeerde opname). De ontvanger gebruikt deze folder om de originele gecodeerde opnamen te bewaren. U kunt, indien u ontdekt, dat om welke reden dan ook de decodeersessie niet foutloos is verlopen, de originele opname terugplaatsen in de pvr-lijst en de sessie herhalen. Einde citaat!! Ik zie ook in de PVR-lijst een folder met een smartcard teken, maar als ik die wil openen, door op ok te drukken, dan krijgt de film het codeerteken weer terug en verder gebeurt er niets, hoe krijg ik die film terug in de pvr-lijst. zoals in de note omschreven is??? En waar is mijn andere film gebleven, die staat waarschijnlijk niet meer in de originele gecodeerde opnamen folder !!! mvg. Pierre
crazymans Geplaatst: 2 mei 2005 Geplaatst: 2 mei 2005 Hoi Pierre, ik snap niet helemaal wat je gedaan hebt, maar dit vind ik al vreemd Citaat: Ik selecteer de gecodeerde film, druk op de toets opnemen (grijs met rode stip) om de film te bekijken Normaal druk je op OK om een opname te bekijken (al dan niet gecodeerd). Met de rec toets kun je hem waarschijnlijk decoderen. Citaat: Ik zie ook in de PVR-lijst een folder met een smartcard teken, maar als ik die wil openen, door op ok te drukken, dan krijgt de film het codeerteken weer terug en verder gebeurt er niets, hoe krijg ik die film terug in de pvr-lijst. zoals in de note omschreven is??? Het kopieren/verplaatsen werkt een beetje lastig maar daarvoor is de BLAUWE toets. Op zich werkt decoderen bij mij prima (ook op 16x snelheid). Als je het decoderen van een FILM-ABC afbreekt dan staat in de standaard map FILM-ABC (origineel & gecodeerd) en FILM-ABC-copy die alleen een gedeelte van het origineel is (ongecodeerd). Breek je hem niet af dan staat in de standaard map FILM-ABC-copy (ongecodeerd) en in de folder met het smartcard teken de originele FILM-ABC (gecodeerd) Citaat: En waar is mijn andere film gebleven, die staat waarschijnlijk niet meer in de originele gecodeerde opnamen folder !!! Geen idee Ik kan je aanraden om zoveel mogelijk de HELP-toets te gebruiken om te kijken wat er mogelijk is in de menu's! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
pierre.27 Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Geplaatst: 2 mei 2005 Crazy, dank voor je reaktie, ik zal het allemaal eens op een rijtje zetten, je hebt mij in ieder geval op een idee gebracht, omdat ik de ok-toets niet heb ingedrukt, maar de opname-toets zoals in de gebruiksaanwijziging stond! Ik zal eens proberen of ik dezelfde fout weer opnieuw kan veroorzaken !! gr pierre
Gorefest Geplaatst: 3 mei 2005 Geplaatst: 3 mei 2005 In de gebruiksaanwijzing staat gewoon de OK toets hoor! Record toets is om opnames handmatig te decoderen maar dat is in principe niet nodig. Allen als je iets langer wilt bewaren. Dan kun je heb beste een weekly descramble time zetten die dan elke week alle gecodeerde opnames automatisch decodeerd Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen