zoekende Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Wilde op de flash GEMINI installeren. Na installatie de cardsharing juist ge-edit. Krijg via de blauwe knop alleen common interface. Alle anderen zijn niet te installeren. Gaarne raad of een draadje naar een handleiding. Zoekende
Anmax Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Flash erase gedaan? Netwerk instellingen goed ingesteld? DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
Duende Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Na de installatie van Gemini,via blue-panel/addons/download and install/... het volgende downloaden: ( Camd3 vorbeeld ) * cam Camd3 * cam-config Camd3_Mix * cam-plugins Camd3_conf-edit02 Heel belangrijk,eerst rebooten en daarna gaan configureren. Succes
zoekende Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Geplaatst: 1 mei 2005 Het probleem is dat ik niet kan downloaden. Degene die ik geraadpleeg heb vertelde mij dat ik eerst het een en ander moest aanmaken via telnet. Kon me verder niet helpen, daar hij niet achter de computer zat. Of ligt het touwtje naar de addons eruit? Doe aan cs. Zoekende
Duende Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 Citaat: Het probleem is dat ik niet kan downloaden. Heb je wel de goede settings ingevuld bij menu/setup/expert setup/Communication setup ?
zoekende Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Geplaatst: 1 mei 2005 Heb m'n ip-adres van de box ingevuld. De rest maakt hij zelf aan. Zoekende
Duende Geplaatst: 1 mei 2005 Geplaatst: 1 mei 2005 staat er "Enable network" aangevinkt en "DHCP" uitgevinkt ?
zoekende Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Geplaatst: 1 mei 2005 ja, kom hier morgen graag op terug, daar ik midden in een verbouwing zit en heen en weer loop met m'n ziel (lees: Dreambox) onder m'n armen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen