Gast Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 Ik ben nou al enige maanden in het bezit van een Arrox Tiger-X satelliet ontvanger. Tot nu toe is het niets dan ellende geweest met dit apparaat. Ik heb steeds last van vastlopende beelden, niet werkende gangbare nederlandse zenders. Ook het continu updaten van de firmware (door zowel mij als de dealer) heeft weinig effect en lijkt ooit de problemen alleen maar erger te maken... De meest recente fout is dat de ontvanger op (vrijwel) alle kanalen de melding "No signal" geeft. Dit terwijl er hij een goed antennesignaal binnenkrijgt: de zenders doen het wel ooit, en ook de tijd krijgt hij goed door. Verder doen andere ontvangers die ik op dezelfde kabel aansluit het ook gewoon goed... Heeft iemand misschien enig idee waar het aan kan liggen of iets dergelijks meegemaakt? Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 10 mei 2005 Geplaatst: 10 mei 2005 Ik heb weer eens nieuwe firmware ingeladen. Nu doen de meeste kanalen het goed, alleen heb ik nu nog regelmatig dat ik de "no signal"-melding krijg bij RTL4, RTL5, national geographic en Discovery.... Iemand een idee?!
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Heeft waarschijnlijk met je lnb te maken. Om dit optelossen moet U de transponders veranderen. Transponder van rtl4 en 5 is 12344 dit verander je in 12342 en scan de zenders opnieuw.
friendlyguy_100 Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 Ik heb ook wel eens "no signal". Dan heb ik gewoon TE VEEL gezapt. Een keer ontvanger op standby en opnieuw opstarten, en ik heb weer uren/dagen plezier. Ik denk dat jou probleem parallel loopt aan dat de Arrox geen 'vaste' CAM per zender bewaard. Volgens mij verslikt hij zich in TE VEEL signaal/coderingen. Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen. Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a). (vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen