AixBo Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 Hello All, Is iemand het al gelukt om camx op de dbox2 aan de praat te krijgen. Ik ben al een tijdje hier mee bezig geweest maar krijg het maar niet draaien. Momenteel test ik met de 19/04 versie. Allereerst start hij niet op omdat libstdc++.so.6 miste... symbolic link naar de .5 lijkt te werken maar toch voor de zekerheid maar even de .6 in /tmp gezet vanaf m'n dreambox en in /lib een symlink daarnaartoe. in de config de volgende instellingen veranderd : DVB_API: 0 CA_DEVICE: /dev/dvb/adapter0/ca0 DMX_DEVICE: /dev/dvb/card0/demux0 als ENABLE_PMT_PATCH OP 1 staat krijg ik steeds : [Camx] cannot read from pmt patch zet ik ENABLE_PMT_PATCH op 1 krijg ik : [Camx] riscram write error : Invalid argument zet ik die 2 op 0 krijg ik bij iedere kanaal wissel : [Camx] Tried all ecm, sleep [Camx] Seca Ecm_pid: 645 [Camx] No seca key found for id 006a keynr 0d [Camx] Ecm not handled [Camx] Tried all ecm, sleep Alle hints en tips zijn welkom.
AixBo Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Geplaatst: 5 mei 2005 Na een tip van moderator Appien eens de Kalibo Enigma image geflashed en dat begint er meer op te lijken. Nu als CA_DEVICE wel /proc/bus/gtx kunnen gebruiken omdat die in dit image wel bestaat. En dat lijkt em de truuk te wezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen