Gast Geplaatst: 4 mei 2005 Geplaatst: 4 mei 2005 Hallo, Vraagje is er wat veranderd aan het maken van een 7020 img is me altijd gelukt, maar sinds van daag gaat het niet meer ik kom telkens op een fout die over java gaat snap er niks meer van ff wie weet er wat deze fout is Code: This compilation unit indirectly references the missing type java.lang.Object (typically some required class file is referencing a type outside the classpath)----------make[3]: *** [gnu/gettext/GettextResource.class] Error 255make[3]: Leaving directory `/home/doppie-nl/SATLORD/build/tmp/work/gettext-native-0.14.1-r3/gettext-0.14.1/gettext-runtime/intl-java'make[2]: *** [all-recursive] Error 1make[2]: Leaving directory `/home/doppie-nl/SATLORD/build/tmp/work/gettext-native-0.14.1-r3/gettext-0.14.1/gettext-runtime'make[1]: *** [all] Error 2make[1]: Leaving directory `/home/doppie-nl/SATLORD/build/tmp/work/gettext-native-0.14.1-r3/gettext-0.14.1/gettext-runtime'make: *** [all-recursive] Error 1+ die 'oemake failed'+ oefatal 'oemake failed'+ echo FATAL: 'oemake failed'FATAL: oemake failed+ exit 1ERROR: function do_compile failedERROR: see log in /home/doppie-nl/SATLORD/build/tmp/work/gettext-native-0.14.1-r3/temp/log.do_compile.6841NOTE: Task failed:ERROR: package gettext-native-0.14.1-r3: task do_compile failedERROR: TaskFailed event exception, abortingERROR: package gettext-native: build failedERROR: Build of dreambox-image failed[doppie-nl@doppie build]$ ik weet het ff niet meer zit al een dag te prullen. doppie
Ronaldd Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 tmbinc post hier iets wat veranderd is: http://www.dream-multimedia-tv.de/board/thread.php?threadid=9855&sid= Gebruik jij opendreambox-1.0.0 zoals tmbinc uitlegd. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Hoi ronaldd, Ik had het al opgelost de img word weer voledig gecompiled ook de 10 diff patches gaan er goed in. MAAR nu doet zich dus een vreemd probleem voor met de emu,s. ik heb nu de zelfde img als voorheen aleen zit er nu die update fat extra pid menu voor feedhunters in en de driver en tuner updates en wat ze daar nu veranderd hebben weet ik niet. (deugt voor geen meter) het probleem is gbox en camx die gebruik ik altijd het is heel vreemd als ik op C+ nl en prem ga staan met gbox of camx dan lopen welgeteld 13 TELLEN en staat het beeld stil. en nu het vreemde is alle andere die ik kan zien dus alle xxx tv1000 D+spain upc C+fr enz lopen allemaal als een trein. behalve dus prem en C+NL die stoppen na 13 tellen. en het vreemde is als ik dus de img van DMM zelf in mijn 7020 doe en JOU PLUGIN erin doe en gbox download en vervang voor versie 2.xx dan geeft dat PRECIES het zelfde probleem dus moet volgens mij de fout in de enigma of de het file system van DMM zelf zitten. heb jij daar al es naar gekeken of iemand anders ik hab al 15 enigma,s gemaakt van verschilende datums en een stuk ok 10 nfi files maar het mag niet baten ik weet echt niet meer wat ik moet doen en vind dat best latig mischien dat jij een oplosing weet doppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen