Gast Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Ik heb sterk het vermoeden dat het best mogelijk is om een pauze mogelijkheid te hebben tijdens opname. Ik bedoel dat tijdens reclame ik best bereid ben om de pauze in te drukken om de opname stil te zetten. Op dit moment wordt het beeld stil gezet maar de opname loopt door, handig maar niet altijd gewenst. Knippen en plakken heb ik geen zin in. Indien dit allemaal lastig wordt... Het moet toch ook mogelijk zijn om een kopie van een ts te maken tijdens afspelen en dus een 'schone' file aan te maken zonder reclames. Ik bedoel direct op de dreambox een simpele edit mogelijkheid. Juist omdat de DB de TS bestanden correct afspeelt etc..
Doosje Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Ik denk dat niet zal gaan gebeuren aangezien je iets hebt dat "timeshiften" heet. Volgens mij vinden mensen dat belanrijker dan een opname echt op pauze te zetten. Daarnaast wordt er volgens mij vaker opgenomen door mensen die niet thuis zijn .. dan de mensen die opnemen en alleen de reclame er tussenuit halen. Type hier je bericht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen