Binnetie Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Ik heb boven een oude omgebouwde Nokia 9500 ontvanger staan met amon 4.1 (zo uit mijn hoofd). Nu Zit ik te twijfelen of ik een seca 2 of een irdeto 2 kaart zal bestellen (zonder abonnement). Welke raden jullie aan? Met welke kaart zou mijn ontvanger het stabielste werken? Ohjah ik heb er NoManIt ofzoiets in draaien! -=Met Een Hamer Past Alles=-
comtech Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Citaat: Ik heb boven een oude omgebouwde Nokia 9500 ontvanger staan met amon 4.1 (zo uit mijn hoofd). Nu Zit ik te twijfelen of ik een seca 2 of een irdeto 2 kaart zal bestellen (zonder abonnement). Welke raden jullie aan? Met welke kaart zou mijn ontvanger het stabielste werken? Ohjah ik heb er NoManIt ofzoiets in draaien! Irdeto 2 werkt er wel op maar wil je seca 2 gaan gebruiken dan moet je de cam ombouwen naar solo/sammy anders gaat het niet. zie hier Grtz, comtech. Ik ga van hier naar daar en telkens als ik daar ben ben ik weer hier, vreemde zaak. Topfield 5500 PVR 200 Gb, Aston Seca Dual 1.07 v2.18, Nokia 9500S Amon 5.4
Ome Merde Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 en je krijgt ook nog eens geen updates binnen echter ben je wel voorbereid op de toekomst want neem van mij aan, irdeto2 gaat er eens een keer uit als de plusboys van hun contract af zijn. wellicht lukt het de mannen van solosammy ook nog wel eens dat de updates wel doorgelaten worden. merDe deze ruimte is te huur
Binnetie Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Geplaatst: 7 mei 2005 Hmz dan kan ik dus beter mijn cam updaten, ik heb nog een dreambox staan, met seca 2 kaart dan doe ik de kaart daar af en toe in zodat ie is bijgewerkt. Wat zijn de kosten van het ombouwen van de cam? Ohjah ik heb op mijn cam een socketvoetje op de cam zitten waar ik zo ene nieuwe eprom in kan zetten... edit: Ik heb op een website een zogenaamd seca2 card splitter gezien (http://www.geen comercielelink.nl) is dit misschien wat? -=Met Een Hamer Past Alles=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen