Ga naar inhoud

[Pioneer] Pioneer 1430 v4.5 firmware

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een pioneer ontvanger met vs 4.5 fm. Nu laat ik dit normaliter door iemand in de decoder plaatsen maar wil dit graag zelf doen. Hoe ga ik te werk. Ik heb inmiddels de vs 4.8 gedownload en wil nu graag weten hoe ik dit kan installeren op mijn ontvanger.Ik ben een echte beginner en vraag daarom het uit te leggen in jip en janneke taal....

Alvast bedankt,

grt,

Harry

Geplaatst:

Het gaat trouwne om een Pioneer DBR-S100NL2

Hoe krijg ik de fw. erin en wat heb ik nodig...

grtz,

har

Geplaatst:
Citaat:
Het gaat trouwne om een Pioneer DBR-S100NL2
Hoe krijg ik de fw. erin en wat heb ik nodig...
grtz,
har

Hallo dikke nek,

Je bent al op de helft want je hebt de Euromuis 4.8 files gedownload, als je zijn leesmij files goed doorleest kom je al een heel eind! Verder is deze topic ook erg nuttig http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=0#403366 !!!
En als je verder goed zoekt in dit forum, kom je van alles te weten over de Firmware, welk materiaal je nodig hebt en de mogelijkheden, ook in Jip en Janneke taal!

Succes!!

Grutn

Dreambox 800 met Open Pli

Dreambox 7020

Multytenne 45

Geplaatst:

Dit type decoder kan worden voorzien van nieuwe firmware zonder de decoder open te maken.

Download mijn laatste versie v4.8 en lees de bijgeleverde tekstfiles met uitleg.

klik hier om de FW te downloaden als bijlage

De nodige kanalenlijst kan je daar ook vinden.

Suc6

Grts, euromuis

Geplaatst:

Ik heb de bijlage gedownload...mijn eerste vraag is wat voor kabel ik precies nodig heb om de reciever aan de computer te verbinden. Ik zij in de leesmij. alle benodigde info staan. Kan ik dit gemakkelijk zelf of zijn er bepaalde aspecten waar ik zeker rekening mee moet houden...Alvast bedankt voor alle reacties......

grtz,

Har

Geplaatst:

@dikkenek

probeer eens het forum door te lezen of gebruik de zoekfunctie.

deze vraag is al meerdere keren gesteld

gr andre