jacobus Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 Ik heb n sft2000 met monoblock en 83 cm schotel, op zich geen enkele ontvangstproblemen. Ik heb nu een ieuwe scan gemaakt van astra en HB, en kom tot de ontdekking dat ik, in ieder geval op de HB, enkele transponders mis. Ook op mn oude scan zaten ze er niet bij. Moet ik opnieuw uitrichten of zou het iets anders zijn? Een transponder die ik mis, is bv 10853H. (TP117)
jacobus Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Geplaatst: 7 mei 2005 Heb ik gedaan. En dan scannen. Maar dan vindt ie niks.
Gast Geplaatst: 7 mei 2005 Geplaatst: 7 mei 2005 Volgens een andere forum schijnt dit een probleem te zijn inderdaad zie : Since one month i have a problem with some transponders. It's really strange because problem appears only from 8 a.m. to 1.30 a.m. During this time i have absolutely no signal on some transponders like: 10853, 11054, 11137, 11179, 11566, 11604, 11681. After 1.30 a.m. the signal goes back to its original strenght. ook op mijn skystar kaart krijg ik deze transponders niet te pakken. ook op die forum heeft niemand het antwoord helaas..
jacobus Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Geplaatst: 7 mei 2005 vreemd. maar bedankt voor de info. Zijn dit soms zwakke TP?
Gust Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Hi Wanneer je de transponder handmatig invoerd, wat is dan het signaal alvorens je de scan uit uitvoerd Heb ooit een soortgelijk probleem gehad,gaf bijna geen signaal -andere LNB -wel goed signaal, en dan wel gevonden Gezien ik lees dat je monoblok hebt, zet hem even(als proef)op zijn kop en pas SW Diseqc in de ontvanger aan Mocht je een Mono blok met 2 uitgangen hebben en 2 ontvangers, koppel dan eens het tweede toestel af grtjs gust
jacobus Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Geplaatst: 8 mei 2005 Vrijwel geen signaal. Zal eens gaan proberen. Als ik wat meer weet laat ik het weten, maar het kan n paar dagen duren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen