pgeersen Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 Ik heb 3 "kapotte"pace'jes liggen waarvan er 2 EF aangeven (kapotte flash dus) en 1 die zegt "geen signaal" zijn die te combineren tot één werkende of is het beter die twee met EF te laten flashen? Iemand ervaring daarmee?
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 die "EF" 'jes flashen zal moeilijk gaan. in de meeste gevallen kunnen ze dat alleen bij de importeur doen voor zover ik weet. ik zou voor de "geen signaal" Pace gaan om daar weer een werkende van te maken. merDe deze ruimte is te huur
pgeersen Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Geplaatst: 8 mei 2005 Citaat: die "EF" 'jes flashen zal moeilijk gaan. in de meeste gevallen kunnen ze dat alleen bij de importeur doen voor zover ik weet. ik zou voor de "geen signaal" Pace gaan om daar weer een werkende van te maken. merDe Dus de geheugen chip overbouwen raad je niet aan?
Ome Merde Geplaatst: 8 mei 2005 Geplaatst: 8 mei 2005 je kan het proberen. ik zou zelf eerst de tuner van een EF pees overzetten naar de "no signal" pees en de elco's checken/vervangen. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen