Ga naar inhoud

TF4000PVR met aston 1.07 twin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al enige tijd lopen zoeken, maar kan het antwoord niet vinden. Werkt de aston 1.07 met versie 2.08 nu wel of niet dubbel op de 4000PVR. Ik vind het steeds maar copieren van opgenomen films best wel vervelend en twijfel om deze cam te kopen.

Geplaatst:

Kopieren hoeft alleen maar bij opnames ouder dan een maand. Opnames van deze en vorige maand zijn altijd zonder risico af te spelen.

NB: Vind het wel oplichterij hoe die Aston verkocht wordt als "twin" CAM, en zelfs vaak de topfield met name noemen terwijl er bijna geen enkele tuner iets aan heeft.

Geplaatst:
Citaat:
.....de topfield met name noemen terwijl er bijna geen enkele tuner iets aan heeft.

Ik zal het nog sterker vertellen:
Een citaat bij de beschrijving van dit artikel op de site van een bekende satelliet-winkel:
"Aston 1.07 CI module (Mediaguard)
Deze module ondersteunt dual-decoding, een systeem voor de toekomst om mogelijk 2 kanalen tegelijk te kunnen decoderen. Dit is nog in geen enkele satellietontvanger toegepast."

Dus voorlopig nog toekomstmuziek.
Geplaatst:

deze doet het (nog) niet ,geloof wel met 2 losse cams.

maakt mij ook niet uit,automatisch decoderen werkt perfect,en terug zetten datum afspelen oude opnames doet hij ook niet.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

heb je het nu over de Opentel, of de Echostar?

Ik ben aan het overwegen om mijn Topfield 4000 om te ruilen voor de Echostar, vandaar....

Geplaatst:

Ik zit er ook sterk aan te denken. Eerst dacht ik toch voor een TF5500 te gaan, maar ik heb het idee dat de software ontwikkeling van Echostar een stuk beter aansluit bij de Nederlandse markt, met alle publieke zenders gecodeerd.

Geplaatst:
Citaat:
heb je het nu over de Opentel, of de Echostar?
Ik ben aan het overwegen om mijn Topfield 4000 om te ruilen voor de Echostar, vandaar....

hier heb ik het over de echostar

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen