Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Ik heb al enige tijd lopen zoeken, maar kan het antwoord niet vinden. Werkt de aston 1.07 met versie 2.08 nu wel of niet dubbel op de 4000PVR. Ik vind het steeds maar copieren van opgenomen films best wel vervelend en twijfel om deze cam te kopen.
cornea Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Nee werkt niet,is hardware matig geloof ik niet mogelijk. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Kopieren hoeft alleen maar bij opnames ouder dan een maand. Opnames van deze en vorige maand zijn altijd zonder risico af te spelen. NB: Vind het wel oplichterij hoe die Aston verkocht wordt als "twin" CAM, en zelfs vaak de topfield met name noemen terwijl er bijna geen enkele tuner iets aan heeft.
Gast Geplaatst: 11 mei 2005 Geplaatst: 11 mei 2005 Citaat: .....de topfield met name noemen terwijl er bijna geen enkele tuner iets aan heeft. Ik zal het nog sterker vertellen: Een citaat bij de beschrijving van dit artikel op de site van een bekende satelliet-winkel: "Aston 1.07 CI module (Mediaguard) Deze module ondersteunt dual-decoding, een systeem voor de toekomst om mogelijk 2 kanalen tegelijk te kunnen decoderen. Dit is nog in geen enkele satellietontvanger toegepast." Dus voorlopig nog toekomstmuziek.
Hoogste veldje Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 De Opentel doet het overigens wèl. Hoe zit het met de echostar?
cornea Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 deze doet het (nog) niet ,geloof wel met 2 losse cams. maakt mij ook niet uit,automatisch decoderen werkt perfect,en terug zetten datum afspelen oude opnames doet hij ook niet. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 heb je het nu over de Opentel, of de Echostar? Ik ben aan het overwegen om mijn Topfield 4000 om te ruilen voor de Echostar, vandaar....
Gast Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 Ik zit er ook sterk aan te denken. Eerst dacht ik toch voor een TF5500 te gaan, maar ik heb het idee dat de software ontwikkeling van Echostar een stuk beter aansluit bij de Nederlandse markt, met alle publieke zenders gecodeerd.
cornea Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 Citaat: heb je het nu over de Opentel, of de Echostar? Ik ben aan het overwegen om mijn Topfield 4000 om te ruilen voor de Echostar, vandaar.... hier heb ik het over de echostar Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen