Gast Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 Hallo,Ik heb veel geprobeerd om mijn seca kaart in de sft2000 bruikbaar te maken,Heb alle tips opgevolgd,maar kan het mischien ook zo zijn dat mijn kaartlezer niet geschikt is en dat ik een andere kaartlezer moet monteren?Hoe kom ik hier eventueel aan?
YUGI Geplaatst: 12 mei 2005 Geplaatst: 12 mei 2005 kaart op de kop in de kaartlezer chip naar beneden en naar achteren.op de EXIT knop drukken daar mediaguard 06a of 6a selecteren.kaart al geactiveerd?laatste software in de bijlage. gr
cornea Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 ziet hij uberhaupt de kaart wel? kan je controleren zet op bijv op ned 1 zonder kaart,steek nu je kaart erin decoder moet nu aangeven op tv "smartcard inserted". doet hij dit niet plak eens een plakbandje aan de andere kant van de chip om je kaart wat dikker te maken. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
arie kanarie Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Als je de aanwijzingen van YUGI hebt op gevolgd; Ned-1 selecteren en zeker weten dat het (her)activeringsignaal verstuurd is, EXIT drukken, dan regelmatig de groene knop drukken totdat er beeld is, dan EXIT drukken en klaar grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 dank je voor je tip.hij herkent de kaart niet.het beeld gaat alleen maar stil staan.wat nu?
jacobus Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Zit de kaart er ver genoeg in? Bij mijn kaartlezer moest ik ook n beetej morrelen om m dr helemaal in te krijgen. Als hij goed geplaatst is, zit ie er bijna helemaal in. Hij steekt dan nog maar n halve cm uit, net genoeg om hem nog te kunnen pakken. Daarnaast uiteraard, zoals al aangegeven, op de kop, met de chip naar achter gericht. Als de kaart er goed inzit, en je zet de receiver uit en weer aan, moet je ook de melding 'smartcard inserted' zien.
YUGI Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 ga naar de sat boer waar je kaart weg komt toe en activeer daar je kaart zodat je weet dat de kaart het doet heb je beeld op je kaart ga naar huis en doe dan wat ik boven heb geschreven. gr yugi.
cornea Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Wat bedoel je met stilstaan beeld ?,als het goed is heb je een egaal zwart beeld en als je je kaart erin doet geeft hij onderaan in het beeld smartcard inserted aan voor een paar seconden. deze boodschap geeft hij altijd je kaartje hoeft niet eens geactiveerd te zijn. doet hij dit niet wil een plakbandje op de boven kant precies tegen over de chip plakken vaak helpen. geeft hij de boodschap nog steeds niet dan is waarschijnlijk je kaartlezer defect. welke sw versie gebruik je. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen