Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Zou je mij even een goeie cardserv.cfg kunnen sturen??
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Shiiit, Sorry, was vergeten toe te voegen! Bij deze! 877676-goede_configs.ZIP
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 ik heb overigens die commando's uitgevoerd, heb even screens gemaakt van de uitkomst. Die dus als bijlage 877680-Screens.zip
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Da's gek, in de cardserv.cfg die ik bijgevoegd had, heb ik toch de phoenix (card 2/0) uitgehekt en user local/local toegevoegd. Denk je dat het bestand niet goed op de DB staat? Greetz!
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 die commando's had ik nog uitgevoerd met de oude files. Moet ik ze nu opnieuw uitvoeren met de files die jij me gaf? Het werkt namelijk nog steeds niet
milili Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 het klopt het is etc/tuxbox/config dit is de plek maar var/tuxbox is een snelkopeling volgens mij want in mijn ftp staat via mijn weg hetzelfde bovenin !! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Kan goed? Heb er zelf geen, kan het niet met zekerheid zeggen? Zal misschien te maken hebben met Newcamd6, die bepaalde bestanden niet meer haalt uit /var/scce, maar uit /var/tuxbox/scce? Greetz!
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Ik heb de commando's weer uitgevoerd, maar het werkt nog steeds niet! Ik word langzaam een beetje kierewiet. Hoe kunnen we dit oplossen?
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 hier de nieuw files ter analyse 877703-CanalDigitaal.zip
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Sorry, Had blijkbaar niet goed tot me door laten dringen dat er een bestandje anders heette... Had het wel goed gedaan bij het starten maar niet bij het 'killen', waardoor het proces nog draaide. Probeer het volgende eens: killall newcamd cardserv cardserver betad mgcamd scam camx camxng server serverng camd3 rdgd mv /var/bin/cardserver /var/bin/cardserv rm /var/tmp/camd.socket /var/bin/cardserv & 1>/var/tmp/cardserv.log 2>&1 /var/bin/newcamd & 1>/var/tmp/newcamd.log 2>&1 Let op! Het bestand is nu dus hernoemd, door middel van het commando 'mv'! Dit betekend dus dat bij het volgende 'killall' alleen maar cardserv gebruikt hoeft te worden. Greetz!
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Ok bij het remove commando van camd.socket krijg ik telkens weer te horen dat hij het bestand niet kan verwijderen en niet alle processen word gekilled, bij zo goed als alle zegt hij> no process killed Ik heb net me DB gereboot maar werkt nog steeds niet. Wat is de volgende stap??
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Dan wil ik het nog eens helemaal vanaf het begin proberen: killall newcamd cardserv cardserver betad mgcamd scam camx camxng server serverng camd3 rdgd rm /var/tmp/camd.socket ps >/var/tmp/ps.log /var/bin/cardserv & 1>/var/tmp/cardserv.log 2>&1 /var/bin/newcamd & 1>/var/tmp/newcamd.log 2>&1 Even naar een andere zender zappen ps >>/var/tmp/ps.log Meldingen van 'rm' is niet erg. Dat betekend dat het bestand al weg is. Meldingen van 'killall' is ook niet erg, dat betekend dat die processen sowieso al niet draaiden. Wat ik wil bereiken is dat er geen andere emu in de weg zit en je dus een schoon systeem gebruikt om deze emu te starten. En dan graag even de 3 log-files bijvoegen. Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Hier zijn de log files, overigens geeft hij bij het laatste commande steeds een 'parse error' en heeft het over 'duplicate keys'. 877749-logfiles.zip
Aanbevolen berichten