Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 wie heeft de dream 70xx wireless op internet aangesloten , en hoe gaat dat?? gr, maarten
Gast Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 Dat heb ik, doe dit d.m.v. een wireless bridge die ik d.m.v. een netwerkkable achter in de dreambox heb gestoken. De bridge legt contact met mijn wifi-router die weer aangesloten is op mijn adsl-modem. Ik gebruik de WAP11 van linksys, is een budget-apparaatje, maar werkt prima.
milili Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 ik heb een accespoint wap54g van Linksys geconfigureerd op een pc en toen klik in dreambox en werkt als een tierelier, is wel een dure oplossing maar heb dan nog wel mijn USB poort vrij, er zijn verschillende usb wifi sticks te krijgen die met veel images werken, is al veel over getypt in dit forum dus gebruik de zoekfunctie en je zult verbaasd staan! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
spongebob Geplaatst: 13 mei 2005 Geplaatst: 13 mei 2005 mijn dreambox is via utp verbonden met mijn Airport Express die dan wireless in verbinding staat met mijn Airport Extreme (samen staan ze in WDS) die dan is verbonden met mijn kabelmodem. Werkt perfect en alle updates komen gewoon binnen. Ik kan mijn db dan ook probleemloos besturen vanop mijn draadloze laptops dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen