Gast Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 Ik heb een aantal schotels, waarvan er één op astra 2. BBC1, BBC2 etc. werk wel (beeld + geluid), maar als ik naar Classic FM TV ga dan heb ik geen geluid en maar een klein randje bovenaan van het beeld. Ik gebruik de Joske settings. Iemand een idee? Dick
Ome Merde Geplaatst: 14 mei 2005 Geplaatst: 14 mei 2005 hmmm, die is FTA. heb je wel genoeg SGN op die satelliet ? als het al niet wil en je moet en zal er naar willen kijken : klik hier merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb het probleem zowel op een 65 cm schotel als op een schotel van een meter, dus ik denk dat het iets anders is.... Zou jij eens willen proberen of hij dat bij jou ook doet.... Bedankt, Dick
viper1701 Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Heb hier erg storend beeld en geluid op Classic FM tv, waarschijnlijk een zwakke transponder (64%snr is dus vrij laag) terwijl de BBC's bij mij allemaal rond de 80% zitten, gebruik een Visiosat bisat met 3 lnb's.
Gast Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Dan ligt het dus gewoon aan de transponder... Wel jammer, is een hele leuke zender als je van klassiek populaire muziek houdt. Dick
joker1 Geplaatst: 15 mei 2005 Geplaatst: 15 mei 2005 Ik heb hier een SNR van 88% en een AGC van 58% BER 0. Gr:Toon Gr:Toon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen