Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb hier een Nokia Dbox1 kabel en deze voorzien van DVB2000 en heb nu beeld op de FTA kanalen van TVhome.

Kan ik de tuner print van mijn Dbox1 in mijn 9600S zetten zodat de 9600 een kabel ontvanger wordt met CI slot?

Geplaatst:

ben bang dat het niet zal gaan de voeding van een satbox levert wat meer spanningen naar de tuner print als de voeding van een kabel box

kijk maar eens bij een sat box en een kabel box naar het verschil van componenten net achter de drie knopjes voor op de print ook aan de onderzijde

zit bij de satbox meer in de voeding dan bij de kabel box

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Geplaatst:

Ik zal ze beide eens los gaan schroeven en naast mekaar gaan leggen en kijken of er overeenkomsten zijn rond de aansluiting van de hoofd print naar de tuner print.

Geplaatst:

Ik zie dat je het gelukt is om de FTA kanalen van TVhome te ontvangen op een DBOX1. Ik heb ook een dbox1 thuis, maar mij is het nog niet gelukt. Welke software moet ik precies laden? Heb je toevallig een zenderlijst voor mij, die ik kan laden?

Geplaatst:
Citaat:
Ik zie dat je het gelukt is om de FTA kanalen van TVhome te ontvangen op een DBOX1. Ik heb ook een dbox1 thuis, maar mij is het nog niet gelukt. Welke software moet ik precies laden? Heb je toevallig een zenderlijst voor mij, die ik kan laden?

Ik heb DVB2000 software in de ontvanger zitten. Ik heb de zenderlijst (TVhome overijssel) toegevoegd als bijlage echter moet je zelf de kanalen goed zetten want ze staan nog niet in een logische volgorde.

883946-kabel20-05-05.zip

Geplaatst:

[color:"red"] aub andermans topic niet gebruiken voor een niet-relevante vraag. open daarvoor aub een eigen topic[/color]

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen