Ga naar inhoud


hispasat wel nog geluid, geen beeld?


Gast

Aanbevolen berichten

nagravision .. hispasat geeft nog enkel geluid en geen beeld meer op de betaalkanalen .. ligt niet aan de ontvanger want vrije kanalen werken nog .. wie kan helpen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier met dreambox ook beeld met camd 3.719, echter met camd 3.739 en camx op dit moment niet, gisteren nog wel, dus er is wel wat met de sleuteltjes gedaan........

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend je bent net lid en je hebt tijdens het aanmelden en het plaatsen van je bericht al 4 x onze huisregels genegeerd want gelezen hebt je ze duidelijk niet.

Lees ze nu a.u.b. wel en gebruik bij je volgende bericht een duidelijk onderwerp.

Bovendien staat er 1 topic terug exact dezelfde vraag. Heb je al de moeite genomen om die te lezen?

Kleine moeite maar een groot plezier voor de rest van onze leden en lezers!

Ik heb vandaag geturft en dit is het 87e bericht dat ik vandaag aan heb moeten passen. Langzaam maar zeker begin ik er de pé in te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er iets met de versleuteling zelf is veranderd. Ik had gisteren nog beeld op de DM500 met newcamd 5.28 en op de Topfield met Xcam 1.27 eergisteren voor het laatst beeld.

Op een van de bekende download sites wordt een downgrade genoemd. Dit lijkt in 1 lijn te zijn met de ervaring van ehm44. Ben wel benieuwd welke cam aart44 gebruikt...

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké! Bedankt voor deze info (eigenlijk vooral bedankt namens m'n vrouw!), ga ik meteen proberen...maarre zit net even te kijken op $#@%!%#$#@#! en daar staat de 128 sinds 9 mei al. Is dat nu de versie die jij gebruikt of is er een 'cabo fix' versie nu uitgebracht van de 128 naar aanleiding van de recente verandering?

 

Groeten

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info, Voor de Humax werkt als downgrade de 3.3 HOT-3.2 firmware.

voorlopig werkt Cabo hierop weer.

Zelf getest en nog geen problemen ondervonden.

*Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoekt en gij zult vinden... heb de 128_cabo_fix gevonden en in de Xcam gezet. Cabo werkt weer! Aart44 nogmaals bedankt!

Wel heb ik nog steeds om de 15 minuten ongeveer een 'freeze' met Xcam in combinatie met de Topfield 5000CI. Ben benieuwd of andere combinaties met Xcam dit ook hebben. Met Dreambox in het geheel geen last van freezes....

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Avalon

Iets meer informatie zou welkom zijn! Dus, gebruik je newcamd en welke versie, welke dreambox, enzovoort. Alvast bedankt.

 

Enne....woon je in Brasil? Vertel eens iets meer over wat voor apparatuur je gebruikt en wat je daar op je schotel allemaal ontvangt!

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...