Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Hallo iedereen, Afgelopen week kwam een van mijn buren bij mij informeren over een sattelietprobleem, na haar relaas aangehoord te hebben heb ik toegezegd dat ik eea zou uitzoeken, om te beginnen natuurlijk bij sat4all, maar om even aan te geven hoe dat allemaal gaat in sattelietland even haar relaas, omdat ze niet echt behoefte heeft aan uitgebreide tv ed was ze in het bezit van een Pace decoder, onverwacht (zij houd dat natuurlijk niet zo bij als wij) kwam het bericht van Canal Digital dat ze een nieuwe kaart nodig had, affijn ze volgt alle instructies op en ontvangt een nieuwe kaart (Irdeto2), en je raad het al het werkte niet, een telefoon naar de Canal Digital helpdesk leverde het advies op om een nieuwe decoder te kopen, wat doet ze nu ze trekt de kaart uit de decoder gaat naar een Sat zaak laat haar kaart zien en vraagt om een decoder hiervoor, de sat zaak verkoopt haar een SFT-2000 (www.digitallword.com)en inderdaad het werkte, totdat ze een maand verder was en alles weer donker werdt behalve BVN, weer een telefoontje naar de helpdesk van canal Digital, advies je raad het al u hebt een puls nodig binnen een half uur werkt hij, maar nog een stuk of vijf telefoontjes geen succes, het uiteindelijke advies van de helpdesk, jammer maar dan maar geen beeld gaat u maar naar de fabrikant en bel ons niet meer, ze gaat terug naar de dealer maar die weet geen oplossing behalve om maar weer een andere decoder te kopen, uiteindelijk is ze nu bij mij beland (jammer dat ik nu pas benaderd wordt maar voor een aantal mensen is nu eenmaal de satteliet een bij produkt en gaan ze volledig af op adviezen van bijvoorbeeld een Canal Digital). affijn nu even mijn vraag volgens mij dient er geupdate software ingezet te worden, maar ik ben nog onbekend met deze decoder weet iemand of dit zo is of weet iemand een andere oplossing, op de website van www.digitallworld.com zie ik geen updatesoftware voor dit type, weet iemand de oplossing, met vriendelijke groeten, Captain
Gust Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Hi Heb zojuist nog een poging ondernomen om je een site te geven waar je het nodige vind maar het werd onleesbaar gemaakt door sat4all Laat me via PM je e-mail adres geworden, mogelijk lukt het dan gust
Gast Geplaatst: 16 mei 2005 Geplaatst: 16 mei 2005 Bedankt YUGI, Ga hem uitproberen, is dit een patch of iets origineels? Groeten, Captain
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen