Ga naar inhoud

status CD-card onder newcamd op 7020 lukt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eergisteren deed ie het nog, via de CD-card rtl4 etc weergeven. Nu krijg ik een external message popup=Cant decode.

Gebruik image 3 mei + ronaldd + newcamd.

Kan ook status kaart niet uilezen:

C:\Documents and Settings\Bert>telnet 192.168.6.12 14001

Connecting To 192.168.6.12...Could not open connection to the host, on port 1400

1: Connect failed

Wat zit er fout? Graag jullie hulp.

Geplaatst:

Ik denk dat cardserv niet draait? Via telnet:

ps

Daar moet dan iets tussenstaan als

293 root 1232 S /var/bin/cardserv

Indien niet, dan kun je hem even handmatig starten (in telnet /var/bin/cardserv typen). Houdt er rekening mee dat je newcamd daarna ook even opnieuw moet starten!

Suc6!

Geplaatst:

ps geeft inderdaad geen cardserv, echter /var/bin is leeg. Hier kan ik dus cardserv niet starten. Heb je nog een tip?

Geplaatst:

Package opnieuw op de DB zetten??

Misschien is het handiger, om je config-bestanden te beschermen, die even met FTP op je PC te zetten, de plugin via het menu opnieuw te downloaden, en daarna de config-bestanden weer terug te zetten.

Greetz!

Geplaatst:

Zal vanavond alles er opnieuw opzetten, want alleen newcamd uit het menu opnieuw installeren lukt niet. Ik zal maar eerst de originele image er opnieuw opzetten, of is er een mogelijkheid om de ronaldd plugin opnieuw te installeren? De handleiding die ik heb gevolgd kan ik niet nogmaals volgen, want onder package install is de optie voor ronaldd (na de eerste installatie) verdwenen.

Geplaatst:

Alles opnieuw geladen en het werkt weer. Overigens draait de cardserver op de 7020 op /usr/bin/cardserver.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen