Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb geen vergelijkbare threads gevonden, vandaar dat ik dit bericht geplaatst heb. Ik heb een Topfield 4000PVR met UCAS 3.1 en een nieuwe Mediaguard Canal Digitaal kaart er in. Alles werkt prima, behalve NED1, 2 en 3 en soms ook Yorin en SBS. Soms hebben die geen signaal, terwijl RTL4 en RTL5 dan wel volledig goed signaal hebben. Verder zijn me nog geen omstandigheden opgevallen wanneer het signaal slecht is, heel vaak is het signaal voor NED1, 2 en 3 ook wél prima. Wellicht heeft iemand een idee waardoor dit veroorzaakt wordt. Groet Edwin
The postman Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 De schotel moet je beter uitrichten Ned 1 2 3 zijn op een zwakke transponder. De rest kan het wel doen maar als er regen is valt die als eerst weg. Let op het gaat om millimeteres dus voorzichtig, Best is gewoon ,Ontvanger op Ned 1 ,druk op Info en probeer de signal quaility te verhogen !! DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 En dan moet 99% kwaliteit bij 89% niveau haalbaar zijn. En op de betere: 99%/91%. Maar het is allemaal wel erg relatief. Pak anders een satfindertje en knijp 'm heleammaal zwak zodat je er haarscherp inkijkt.
Fred Astaire Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Misschien heeft het iets te maken met het feit dat Ned3 is overgegaan naar een ander coderings system. Ik heb ontdekt dat ned3 ineens verdween gedurende de uitzending van Theo Maasen (onlangs Mei 2005). Ned1 en NED2 zijn prima. Heeft daar iemand ook ervaring van ?? Mijn apparatuur = topfield pvr4000, dragon cam met predator3.12. dish met USALS, Dynamite programmer. Happy to exchange ideas etc.. Mijn locatie London.
Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb even gekeken maar heb geen probleem met NED3, hetzelfde beeld als anders. Toevallig heb ik die uitzending van Theo Maasen opgenomen (was op een zaterdag) en heb daar niets vreemd aan gezien. Groeten Dinky
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen