Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb een kaartlezer in mijn digit-for-all sft-2000 die niet reageert als ik mijn kaart van canal er in stopt!wat moet ik doen?en hoe kom ik aan een eventuele nieuwe kaart lezer?? Groeten!
DeBeek Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Irdeto II of seca kaart ???? neem aan dat je hem wel met de chip naar beneden erin doet ??
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 ja met de chip naar beneden en ik heb een seca2 kaart(staat er op....)
YUGI Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 is de kaart wel geactiveerd of bekend bij canal+,probeer de kaart eens bij iemand anders.is er geen electronica/tv zaak in je omgeving waar ze satontvangers verkopen.anders activeer je kaart online bij C+ je moet toch wat ondernemen zo langzamerhand anders kom je er niet uit. gr yugi.
YUGI Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 wat gebeurt er als je de kaart in de ontvanger steekt,komt er ook een melding op je TV te staan.welke software versie zit er in. gr
Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 nee er komt geen melding,sterker nog er gebeurd niets,daarom denk ik dat het ligt aan de kaartlezer.ik heb verder alles gedaan wat kon worden gedaan om mijn kaart te activeren.Ik heb canal digital gbeld en er is niets mis met mijn kaart.Ik ben bij de sat boer geweest,Helaas heeft hij geen materiaal voor digit all world.
jop14 Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Als je de nieuwste software er in doet,krijg je absoluut een melding op je scherm met smartcard inserted. Zo niet ,moet je er nieuwe software indoen. (er is een software geweest die hier problemen mee gaf!) Activeren moet je in een seca box (een door C+ goedgekeurde ontvanger,Strong 8000 b.v.)
YUGI Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 @ vaart heb je ook je seca2 kaart even getest bij de satboer? gr.
YUGI Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 nieuwe kaartlezer kun je in duitsland kopen ik heb de site wel voor je.is je kaart lezer wel aangesloten op het moederbord. gr
Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 ik ben bij een satboer geweest die hem voor me heeft bekeken en heeft geactiveerd,ik heb de decoder losgehaald en ik zag dat de aansluiting op het moederbord was.
YUGI Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 misschien zit de kaartlezer er omgekeerd in,kaart met chip naar boven en chip naar achteren krijg je dan een melding op je tv. gr
jaapdew Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Of je hebt er een versie firmware inzitten die alleen als FTA werkt, dwz een versie vanuit de fabriek. De andere versies zijn er later ingezet. Welke versie heb je ? - AZbox Elite HD - Digit All World SFT-2000 + Supercam - Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger) - Stab HH120 - XSAT CDTV 310
jaapdew Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Zou goed moeten zijn, vreemd. - AZbox Elite HD - Digit All World SFT-2000 + Supercam - Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger) - Stab HH120 - XSAT CDTV 310
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen