Gast Geplaatst: 17 mei 2005 Geplaatst: 17 mei 2005 Beste mensen, ik heb een Xtreme PVR ontvanger. Systeem informatie: HUCI 6500 Info: 02.02.04-CEBA S/W: v02.55.04 H/W: v13.42.6D Loader: v01.01.02 C.A: 3.0.9 PVR: 1.6.0 Als crypt heb de penta1.09 een hele tijd terug laten vervangen door tetra1.0 (i.v.m. freezes) Tot voor kort was ik een happy fun kaart hobbyist. Ik heb vorige week een officiële CanalDigital SECA2 card met het basis abbo aangeschaft. De SECA2 card ontvangt echter geen updates. Lezend in het forum begrijp ik dat dit ligt aan de gebruikte Tetra crypt. Ik zal de machine dus moeten (laten) bijwerken met de penta1.20 crypt, die de automatic updates wel aan de kaart doorgeeft. Aangezien ik een draaibare installatie heb, en voor hobbygebruik regelmatig langs wat andere satellieten zap en niet constant de SECA2 kaart met de fun kaart wil wisselen, zou ik ook graag een ingebouwde emulator hebben. Vragen: 1) Is de Xtreme met penta 1.20 en een CanalDigital SECA2 kaart een goed werkende combinatie? Lezend in de diverse postings durf ik deze vraag zelf met JA te beantwoorden... 2) Kan een emu firmware aan de combinatie worden toegevoegd zodat andere kanalen (bv. Teq op Hispa) "getest" kunnen worden? Zo ja, wat is een goede EMU firmware? 3) Wie is in het bezit van de juiste firware/crypt/programmer en heeft dorst? Iemand in de omgeving van Den Haag/Rotterdam/Gouda die genegen zou zijn mijn Xtreme te flashen? Bij voorbaat dank! Sjeiz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen