Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb mijn TV in de slaapkamer op de RF out aangesloten, via de CAI kabel, op de decoder in de woonkamer. Als ik mijn TV (in de slaapkamer, JVC) eerst aandoe en daarna de decoder activeer, dan ontstaat er veel brom op het geluid. Als ik eerst de decoder activeer en daarna de TV aandoe, dan is het geluid goed. Mijn TV in de woonkamer, aangesloten via de scartkabel, op de decoder heeft dat niet? Ik kan er goed mee leven, maar heeft iemand een idee hoe dat kan?
cornea Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 misschien dat de afc de zender zo niet goed kan vangen,of agc. als geluid bromt dan de zender op slaapkamer even opnieuw opzoeken,dan moet het goed zijn. als het nog stoort en je hebt rf-in ook aangesloten probeer dan even zonde rf-in aan te sluiten. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Dat gebrom kan ook met een aardlus te maken hebben, er ontstaat dan een stroompje tussen de twee apparaten en dat loopt over aarde weer terug. Goed aarden van je apparatuur kan de boel oplossen. Probeer anders je voedings stekker 180 graden te draaien en doe hem weer in het stopcontact. Dat helpt ook wel eens..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen