Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 Ik wou eens graag willen weten hoe de emu(deamon) mechanisme in PLI werkt? Als ik bijvoorbeeld newcamd en radegast tegelijk wil starten, hoe doe je dat bij PLI?? In rudream maak je gewoon even een scriptje en zet je die als nieuwe emu in de emulist en klaar is kees....Ik heb Pli helemaal zitten uitpluizen maar kon niks vinden...(en nee ik wil niet camx on mg_camd proberen, want dit is maareen voorbeeld) Een ander voorbeeld is als ik de cardserver twee keer tegelijk wil starten, of newcamd en scam tegelijk? Het gaat me dus vooral om te weten komen hoe ik voortaan de emu instellingen zelf kan veranderen?
Ome Merde Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 een dergelijke vraag werd 2 dagen geleden ook al gesteld. misschien heb je wat aan de antwoorden vandaar (2 volgens mij). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 18 mei 2005 Geplaatst: 18 mei 2005 oke...maar ik had het specifiek gemunt op de Pli. (En bovendien was er ook nog gedeeltelijk in mijn vraag de volgende: Als ik twee keer de cardserver zou willen laten starten, hoe doe je dat bij Pli? Of als ik de volgorde van newcamd en cardserver andersom zou willen zetten? dit wat minder belangrijk, wat wel belangrijk is, is wat hieronder staat:) Wat me vooral het handigste zou zijn is het volgende: Hoe kan ik een zelfgemaakte emu tussen de emulijst (deamon) zetten in Pli? Stel je dus voor: Ik ga een emu maken en ik noem hem exelcam. Ik zet exelcam in /var/bin/ Hoe kan ik ervoor zorgen dat de dreambox exelcam herkent en dat ik dan onder de blauwe knop en dan emu instellingen voor exelcam kan kiezen zodat hij dan meteen exelcam start? Het is misschien beter om hier een apart topic voor te starten...wat zeggen de mod's daarvar?
Gast Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Ik zou hem al starten in de init-file (/var/etc/init) Zeker als je aan CS doet moet je wel even zorgen dat je netwerk aktief is (ifconfig regel erbij, of in expert setup iets van 'setup network before enigma start' ofzoiets) Gr Pheno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen