Gast Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Hallo, Ik heb onlangs een Dell laptop gekocht. Hiermee wil ik o.a. nieuwe firmware in de Kaon 570Z laden. Dit doe ik met KUP 2.28. Het probleem is dat ik KUP niet in de engineer mode krijg en hierdoor de firmware niet kan laden. Als ik op de spatiebalk druk, gebeurt er niets. KUP blijft in de upgrade mode. Ik heb een aantal andere KUP versies geprobeerd, maar geen een kijg ik in de engineer mode. Met mijn pc lukt dit echter wel met de spatiebalk. Kan iemand me vertellen hoe dit komt?
paardje Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Ik doe hetzelfde met mijn Toshiba-laptop en bij mij geen probleem. Ik gebruik Kup230.... Kaon KSC570 H/W 12.01.A5
Gast Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Citaat: Hallo, Ik heb onlangs een Dell laptop gekocht. Hiermee wil ik o.a. nieuwe firmware in de Kaon 570Z laden. Dit doe ik met KUP 2.28. Het probleem is dat ik KUP niet in de engineer mode krijg en hierdoor de firmware niet kan laden. Als ik op de spatiebalk druk, gebeurt er niets. KUP blijft in de upgrade mode. Ik heb een aantal andere KUP versies geprobeerd, maar geen een kijg ik in de engineer mode. Met mijn pc lukt dit echter wel met de spatiebalk. Kan iemand me vertellen hoe dit komt? Als je het KUP programma opent moet je het eerst in engineer mode zetten en dan FILE OPEN en de soft in het KUP programma zetten. DUS: Eerst > ENGINEER MODE dan > FILE OPEN om SOFT te selecteren
Gast Geplaatst: 20 mei 2005 Geplaatst: 20 mei 2005 Voorzover ik weet doe ik niets verkeerd. Met mijn pc lukt het nl. wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen