peterksr Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 hallo, Na een probleem met een immage plaatsing doet mijn dreambox 7000 niks meer. als ik de stekker er insteek zie ik alleen op mijn oranje schermpje van de box Dream multimedia en hij gaat niet door met opstarten. Ik heb al flasch eraese gedaan en met dreamup een nieuwe immage proberen te plaatsen maar dat helpt niet. Ik had overigens wel contact met de box met dreamup want hij gaf wel aan dat de immage geplaatst was maar na herstart deed hij niks. ik had serieel contact met de box via dreambox dus geen ftp verbinding dus wie o wie weet raad. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Terror Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 Probeer er eens een erase image in te zetten (dus geen flash erase) en daarna een nieuwe image misschien helpt dit? Ook tijdens het opstarten van de image, je nulmodemkabel los maken, dit gaf bij mij ook wel eens problemen. -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
peterksr Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Geplaatst: 19 mei 2005 Hallo, bedankt voor je antwoord maar waar kan je die ophalen die erase immage ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Terror Geplaatst: 19 mei 2005 Geplaatst: 19 mei 2005 http://dreambox.sjerom.com/ ==> download sectie ==> flashen onderaan staat erase image -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
peterksr Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Geplaatst: 20 mei 2005 allemaal bedankt voor de inzet heb flasch erase image gedraad en goede image er achteraan met settings lijst dus alles wert weer . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen