Ga naar inhoud

[Strong] strong 4125, waardeloos voor C+nl ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal.

ik hoop dat iemand mij kan helpen

ik ben nl een complete leek op sateliet en schotel gebied

begin dit jaar kocht ik een schotel setje met decoder, de strong 4125 via het internet om op vakantie tv te kunnen kijken.

de verkoper garandeerde mij dat het geen probleem was om met deze set de populaire nederlandse zenders te ontvangen.

Nu heb ik deze week de set aangesloten om er een beetje mee te expirimenteren, en gaande de week gaan er steeds meer zenders af.

nu heb ik na rondneuzen op het net uitgevonden dat canal + bezig is met van alles om te zetten en dat ik een decoder met kaart nodig heb.

nu mijn vraag: is deze decoder nu waardeloos of is het mogelijk om bijvoorbeeld met een externe kaartlezer ofzo de zenders weer te gaan ontvangen?

alvast bedankt!

Edwin

Geplaatst:

Ivm ned zenders (ander codering van irdeto1 naar irdeto2) is hij nu (mischien tijdelijk)waardeloos geworden maar er kan ook andere soft in dan heb je wel meer zenders maar geen nederlandse meer.

ps als je de aankoop bon nog hebt kun je hem terug geven en geld terug eisen als hij verkocht is op de voorwaarden wie jij schetste dus dat er geen probleem mee is met de ned zenders.

Geplaatst:

Dit zijn dus de verwachte problemen. Leuk zo'n ontvanger waar je met een emu een tijd lang gratis naar de NL zenders hebt kunnen kijken. Maar de foutieve voorlichting van je dealer is hem zeer kwalijk te nemen. Doordat deze ontvanger geen CI-module ingang heeft, kun je er dus verder ook geen originele kaart in gebruiken.

Koop een C+ goedgekeurde ontvanger, of minstens een ontvanger met CI ingang, zodat je met een MG-module of Ucas module zonder problemen een originele kaart kunt gebruiken.

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen