arcticbreeze Geplaatst: 21 mei 2005 Geplaatst: 21 mei 2005 Ik moet elke dag de tijd bijstellen op mijn DB 7000-s met gemini 1.08 camd / camx. Hoe kan dit? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Ome Merde Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 heb je een timeserver ingesteld op je dreambox ? kan via het dreammenu en dan bij instellingen ergens (weet het zo 1 2 3 niet meer uit m'n hoofd). klik merDe deze ruimte is te huur
MagicOnline Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 ik heb hiervoor een handig script van "Psycho"gekregen Installatie instructies voor NTP voor dreambox * Download ntp.tar.gz en FTP naar dreambox naar bijf /hdd/tmp. * Pak uit in /hdd/opt o cd /hdd/opt o gzip -dc /hdd/tmp/ntp.tar.gz |tar xf - * Voeg volgende regel toe aan /var/tuxbox/start_enigma VOOR starten enigma. Het script wacht 30 seconde voordat het de klok gelijk zet zodat enigma het netwerk kan configureren. o /hdd/opt/ntp/start_ntp.sh * Start ntp hand matig of reboot o /hdd/opt/ntp/start_ntp.sh Na +/- 30 sec. staat klok gelijk. zie bijlage (wel eerst ff de zip uitpakken) 884439-ntp.tar.zip CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
arcticbreeze Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Geplaatst: 22 mei 2005 Ja de timesever is ingesteld, blijf probleem houden met de tijd Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
arcticbreeze Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Geplaatst: 22 mei 2005 Zal het proberen Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen