koekjedebij Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Na gezocht te hebben of dit forum (JAZEKER!!) blijf ik maar met het probleem zitten dan mijn opnames met radegast zwart blijven. Dus zowel radegast 3.0final als 3beta14 geven zwart beeld. Al zappend door het C+ pakket levert geen probleem dan heb ik gewoon beeld, het betreft dus alleen de opnames die ik maak. Er zijn hier meerder topics over geweest heb ik gelezen en 3beta14 versie zou het probleem oplossing, maar blijkbaar dus toch niet! Weet iemand hoe ik het toch aan de praat krijg (een andere EMU is bij mij nu even niet aan de orde , dus ook geen mgcam, ik had graag radegast aan de praat. Tenzij met mgcam dezelfde carsharing mogelijkheden zijn maar dan heb ik daar ook uitleg over nodig. In dit geval betreft het cardsharing met een HUMAX en die kan alleen radegast zodoende....). Alvast bedankt!! Mauce
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 deze probleem had ik ook 2 dagen geleden. Lion zegt MGcamd gebruiken ipv Radegast. mg_cfg editen zodat je verbinding blijft maken met je Radegast server. Kun je zelfs gelijktijdig Ned 1 kijken en Ned 2 opnemen.
koekjedebij Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Geplaatst: 22 mei 2005 Citaat: deze probleem had ik ook 2 dagen geleden. Lion zegt MGcamd gebruiken ipv Radegast. mg_cfg editen zodat je verbinding blijft maken met je Radegast server. Kun je zelfs gelijktijdig Ned 1 kijken en Ned 2 opnemen. ja, maar Mauce zegt: .........en andere EMU is bij mij nu even niet aan de orde , dus ook geen mgcam, ik had graag radegast aan de praat ............. Toch bedankt voor je reactie. Iemand anders misschien?
Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Ja, dat weet ik! Mgcamd werkt in combinatie met radegast. download mgcamd en past het mg_cfg aan (usr/keys)
renzie Geplaatst: 27 mei 2005 Geplaatst: 27 mei 2005 ik heb dit probleem ook op de 7000. de 7020 geeft echter wel goede opnames met radegast 3.0 beta en 4.0. beide machines Hydra 1.09 phoenix renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen