Gast Geplaatst: 22 mei 2005 Geplaatst: 22 mei 2005 Voor een kennis een Asscom preference Canal Digitaal ontvanger geinstallerd, voor op de camping. Echter de signaalmeter slaat niet uit. Op mijn schotel aangesloten geeft hetzelfde probleem, terwijl wel alle kanalen ingelezen worden. Voor het africhten van de schotel op de camping zou het makkelijk zijn wanneer de signaalmeter van de ontvanger de sterkte aan zou geven. Hopelijk weet iemand hiervoor een oplossing. Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Dit probeem heb ik ook, ik heb geen Horizontaal signaal, hardware matig heb ik het een en ander vervangen maar geen resutaat (o.a de LM 317 spannings regelaar.) 16 volt is aanwezig op de LNB, maar de 18 volt krijg ik er niet op, ik heb div firmware's geprobeerd, geen resultaat. wat zou het kunnen zijn ??
kasato Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 Kijk eens bij de antenne instelling ( menu 7 1 b ) of de lo freq, staat op 10600 eric
Gast Geplaatst: 20 juni 2005 Geplaatst: 20 juni 2005 Ja LO staat op 10600.heb het lijstje van josje gebruikt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen