udon Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 kan mij iemand helpen? Ik krijg geen setting in mijn dreabox 500 geladen, ik gebruik de LIama ware dreambox editer, alles geconfigureerd en getest dan met FTP van de editer de settings van pet123 of joske naar de ontvanger proberen te sturen dit is wat er gebeurd; connecting to 192.168.x.xxx connected dreambox response login succesful have fun starting FTP transfer transfer complete **sending file"/var/tubox/config/enigma/services"** starting FTP transfer en dan loopt de boel vast. ik heb ook al een andere editer geprobeerd zonder resultaat, en om te besluiten, er staat de laatste image van gemini 105 op, hopelijk kan iemand helpen want ik weet het echt niet meer en alvast bedankt voor ieder geboden hulp
Ome Merde Geplaatst: 23 mei 2005 Geplaatst: 23 mei 2005 welke versie van Dreamboxedit gebruik je ? klik onder "file" eens op "check for new version". merDe deze ruimte is te huur
udon Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Geplaatst: 23 mei 2005 Eerst bedankt voor het snelle antwoord. de versie is editer V1.85.00
Gast Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 Waarschijnlijk geen ruimte meer op de box... kun je zien door in een telnet-sessie het commando 'free' te gebruiken. Als je je DB opnieuw boot heb je waarschijnlijk meer tot je beschikking en werkt het wel? Suc6!
Gast Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 wanneer loopt het geh. eigenlijk over vol mijn db 5620 moet ik elke keer een harde reset geven /var staat op 93% en staat alleen radegast op voorheen draaide hij op radegast mary en een scam op 81% waar komen die andere procenten vandaan ? iemand een idee waar hij dfat weg schrijft ? verder staan er in de dir. /proc/.. gigantisch veel mappen met de naam 1 t/m wel 159 en er staan allemaal de zelfde bestanden in is dit wel correct ?
udon Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Geplaatst: 24 mei 2005 hallo, het antwoord op je vraag is, Free of var : 480 kb 73% in use als camd's, Common interface Camd 3739 scam-CS 2.5 en dat is alles. Bedankt voor de reactie, groeten udon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen