Gast Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 Ik heb nergens expliciet kunnen lezen over een flash erase voor de 7020, voordat een nieuwe image erin geschoten wordt om de verschillende sites. Na een flash via de bekende 3 methoden is het me duidelijk geworden dat standaard niet een VOLLEDIGE flash erase het geval is. Sommige user-defined directories , bijvoorbeeld voor een NFS-share blijven staan. Weet iemand hoe je een flash erase op de DM7020 kunt uitvoeren? groet, maarten
spongebob Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 hetgeen wat een flash erase nog het dichtst benaderd bij een dreambox7020, is het resetten van de factorysettings/fabrieksinstellingen onder het menu > geavanceerd na een verse install van een of andere image. Hiermee heb ik een aantal problemen kunnen oplossen die ik ondervond met mijn dreambox7020. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen