ferdie Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 Hoe kom ik aan nieuwe software voor een humax btci 5900 ???????
opzolder Geplaatst: 24 mei 2005 Geplaatst: 24 mei 2005 Zoek eens op 5900 in dit forum. Dan vind je het antwoord: laatste versie is 1.00.13; als je die nog niet erin hebt, moet je afstemmen op een premiere-transponder op astra. Groeten van de zolder.
ferdie Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Geplaatst: 26 mei 2005 Halla ik heb op dit forum gezocht, kan niks vinden (zal wel aan mij liggen) maar mijn humax geeft alleen blauw beeld volgens mij moet er nieuwe software in maar ik kan het niet vinden!!!!!! kan jij mij een link geven. Groeten Ferdie.
opzolder Geplaatst: 26 mei 2005 Geplaatst: 26 mei 2005 Als je in het overzicht met berichten over Humax zit, vindt je onderin de pagina een zoekoptie. Als je hier 5900 invult, krijg je het antwoord. Als je met de algemene zoekfunctie bovenaan zoekt, moet je erop letten dat standaard niet verder gezocht wordt dan 1 week terug. Dat moet je dan dus even aanpassen. Wat een link betreft: ik heb er eens een gevonden, maar die werkt niet meer. De door Steve genoemde site is van Humax zelf, maar die geeft alleen release notes voor de 5900 en geen downloadbaar bestand. Dus blijft alleen de upgrade via satelliet over. Ik weet niet of je voor het functioneren van de 5900 een Premiere-kaart nodig hebt. Alleen blauw beeld is wel erg weinig. Kun je wel in het menu komen? Groeten van de zolder.
ferdie Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Geplaatst: 26 mei 2005 Nee ik kan helaas niet meer in het menu komen.
opzolder Geplaatst: 26 mei 2005 Geplaatst: 26 mei 2005 Dan heb je dus of een Premiere-kaart nodig of er is iets goed mis. Je kunt je vraag eens voorleggen bij www.humaxdigital.com. Ze hebben een redelijk goede helpdesk. Ook op www.humax-zone.tv is aardig wat kennis aanwezig. En als je Duits kunt, moet je het eens proberen op een Duits forum. Maar daarvan heb ik zo 1-2-3 geen adres. Groeten van de zolder.
Steve Geplaatst: 26 mei 2005 Geplaatst: 26 mei 2005 als je hem hiermee weer aan de praat hebt dan kan je nog via de satelliet eventueel recentere software krijgen
ferdie Geplaatst: 27 mei 2005 Auteur Geplaatst: 27 mei 2005 Ik ben er uit!!!!! Bedankt Steve en op zolder hij werkt weer. Groeten Ferdie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen