Ga naar inhoud

PVR5020, gecodeerd signaal geen beeld!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd tijdens het zappen met de PVR5020 steeds vaker problemen met de uitzending, ineens wordt het beeld zwart en geeft hij "gecodeerd signaal" en dat blijft dan staan. IK moet dan eerst naar een andere zender en weer terug, soms een paar keer, voordat ik weer normaal beeld heb. Wat kan dit zijn? Ik heb 1.05 erin gezet en ik een Aston Dual Cam.

Graag wat hulp.

Grtn, René

Geplaatst:

Had ik laatst ook last van maar na het apparaat even uit en aan te hebben gezet was alles weer okee. Heb je misschien ook de nieuwe software opgehaald en daarna geen reset gegeven ?

Groetjes,

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Geplaatst:

Nee dat heb ik de laatste keer inderdaad niet gedaan. Ik vind het zo onhandig om iedere keer de lijsten en zender opnieuw in te laden en in te delen! Hoe doen jullie dat hebben jullie iets gevonden om de lijsten op te slaan en weer te laden?

Alvast bedankt.

Rene

Geplaatst:

Als je het apparaat uit en weer aanzet hoef je de zenderlijsten niet opnieuw te laden die staan er allemaal nog in. Dat gebeurd volgens mij alleen als je een "factory reset" doet.

Maar als je nieuwe software inleest moet je het vergelijken met een pc, die moet meestal ook even uit en weer aan om alles te activeren.

Dus gewoon stekker eruit (of knopje achter op de machine even uit) en weer opstarten....alles moet dan weer goed zijn.

Succes,

Groetjes,

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen