Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Besten, Al voor de 2e keer is Newcamd er onder ronaldd mee opgehouden. Rebooten brengt de cardserver niet meer in de lucht. De vorige keer heb ik dit verholpen door alles opnieuw te installen(org image, ronaldd, diverse plugins etc). Dit doe ik niet graag (wie wel). Dus de vraag is: wat is een betere methode? Overigens de aanleiding van het platgaan was een opname via CIFS (die overigens wel is gelukt) en het daarna terugkeren naar de zender. Mvrgr, Bert
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 heb ik tot zelfs 3 keer toe gehad. zelfde situatie
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 ik had het ook na 5 min al toen ff opnieuw image erin met de xcam emu dit werkt bij mij erg goed
milili Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 mijn scam vloog er ook uit nadat dit ook al eerder een keer spontaan was gebeurd met Newcamd ook in de Ronaldd jammer Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 25 mei 2005 Geplaatst: 25 mei 2005 Ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Blijft de vraag: wat kan hieraan worden gedaan? Ronaldd lees je mee? mvrgr, Bert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen