Gast Geplaatst: 28 mei 2005 Geplaatst: 28 mei 2005 Hallo, Sinds kort heb ik een Strong 8000 via de LNB-out 1 van mijn Topfield 4000 aangesloten. Op turner 1 van mijn Topfield kan ik Astra 1, 2 en Hotbird ontvangen. Op turner 2 alleen Astra 1. Nu loop ik tegen de volgende problemen aan: 1. Mijn Topfield moet aan staan als ik signaal wil hebben op de Strong 8000. 2. Ik kan alleen zenders van de Astra 1 (BBC) op de Strong zien als ik ook op de Topfield een Astra2 zender heb gekozen. Weet iemand hier een oplossing of een verklaring voor? Ligt het aan de de Topfield (firmware aug 2004) en/of Strong (orginele firmware)? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 28 mei 2005 Geplaatst: 28 mei 2005 correctie: 2. Ik kan alleen zenders van de Astra 2 (BBC) op de Strong zien als ik ook op de Topfield een Astra2 zender heb gekozen.
PeHa Geplaatst: 28 mei 2005 Geplaatst: 28 mei 2005 Het is zelfs nog erger als je op de Tf 4000 de lage band horizontaal astra 2 selecteerd kan je op de Strong ook alleen de lage band horizontaal astra 2 ontvangen. Dit komt doordat de Tf de lnb aanstuurd. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen