martynair Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Als ik mijn dreambox heb uitgeschakeld op standby, gaat na een tijdje mijn harddisc spontaan spinnen. Weet iemand hier een oplossing voor?? martynair
Gast Thijzel Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Heb je je /var directory op hard-disk staan?
Gast Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 waarschijnlijk heb je op je pc een netwerkverbinding staan naar je dreambox telkens als je dan de explorer opent probeerd deze verbinding te krijgen waardoor je hdd opstart
martynair Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Geplaatst: 31 mei 2005 Ja, ik heb mijn var directory op de harddisc staan. Dreambox is verbonden met mijn computer, maar het gebeurt ook als de computer uit staat!!!! martynair
dAF2000 Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Als je dreambox standby staat, dan staat-ie eigenlijk zo goed als aan. Waarom-ie naar /var schijft (dus naar harddisk in jouw geval) zou vanalles kunnen zijn... USB-stick kopen en daar de /var op zetten is een goeie oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen