Gast Geplaatst: 31 mei 2005 Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb een Electron PS-1900CRCI met schotel 90 cm en monobloc astra+hotbird. Na zoeken kanalen geen BVN te vinden op Astra noch op Hotbird ? Wie kan mij helpen.
Gust Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Hi Ik ken het toestel zijn mogelijkheden niet, maar als je BVN niet in de kanaallijst voortkomt zie dan eens of er wel NET5, SBS6, en Jorin op Astra er wel instaan , indien die ook ontbreken ontbreekt de transponder in je toestel.Waarschijnlijk kan je die er manueel bij voegen 12574 H 22000-5/6 voor hotbird is het transponder 12303 V 27500-3/4 Kijk ook eens bij "king of sat" wat je allemaal wel kan(zou moeten) krijgen groetjes gust
Gast Geplaatst: 2 juni 2005 Geplaatst: 2 juni 2005 Transponder staat in de lijst, maar er staat geen OK naast. Blijkbaar krijgen de transponders een OK label indien er zenders gevonden worden. Ik zal mijn schotel eens een duwke geven en herscannen. Wel eigenaardig dat ook op Hotbird geen BVN gevonden wordt.De overige Nederlandse zenders staan ook niet in de gevonden zenders bij Astra.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen