Gast Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Gisteren is het me gelukt na een factory reset de gedownloade settings over te zetten naar de 5020. Geen Communication Time Out error meer. Er bleek een draadje in de seriele kabel gebroken te zijn. Voor het eerst dus aan de gang net de STBTool 1.08c. Editor! Daar heb ik enkele vragen over. 1. Bestaat daar een handleiding van? In zie 6 tabs en een keuze tussen T1 en T2 Ik heb op goed geluk via het file menu de .ird file geopend en dan zie ik dat er nu geen keus is want er staat TUNER TWIN Ik heb nu in de SAT tab, Astra 1 geselecteerd. Toen in de tab TV alle kanalen geselecteerd en op het pijltje naar beneden gedrukt. Vervolgens de pvr met de knop achterop aangezet. En zie daar ... hij download de boel naar de 5020. Vervolgens hetzelfde gedaan met Atstra 2 etc. Steeds weer de PVR aan uitzetten en weer aan. 2. Is dat de enige methode? Kan dat niet allemaal in 1 keer? 3. Wat moet ik met de tab SEARCHED SAT? 4. Wat doet de tab TP? TV en RADIO spreken voor zich Dan nog een vraag buiten alles om: Wat zet men normaal gesproken in Favorieten? Satelieten? Kanalen? Weet iemand waar je programmagegevens kunt vinden anders dan in de bladen Televizier etc.? Met veel dank, Echostar PVR-5020 met 160 gig harddisk Funcke 90 cm aluminium schotel Invacom Twin LNBF 0.3 Stabb H120 Usals motor€ Seca Dual Interface Seca II kaart Canal Digitaal abonnement.
Gorefest Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Euh... Je installeerd met je ontvanger alle satellieten die je wilt etc. Dan maak je een upload naar de editor. (In je ontvanger selecteer je dus ook al Twin, T1/T2 etc) Daar zet je de kanalen in de goede volgorde en/of rename je kanalen en maak je favorieten lijsten aan. Dan zet je het weer terug in de ontvanger. Searched sat is voor alle satellieten die jij geinstalleerd hebt. Bij TP kun je TransPonder data wijzigen. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 1 juni 2005 Geplaatst: 1 juni 2005 Hai johan hier, ik moet wel even opmerken dat mijn mening is dat er een geweldig actuele database in de 5020 zit. Hier een draaibaar systeem van 70 oost tot met 58 west, en bijna alle transponders staan in de Echostar. Dit even als positief stukje item. JOHAN
Gast Geplaatst: 2 juni 2005 Geplaatst: 2 juni 2005 Ik begrijp hier uit dat er geen handleiding is voor deze tool. Echostar wat doe je me aan... (-: Overigens had ik niets om naar de editor te uploaden want ik moest een factory reset doen en ik heb begrepen dat alles dan weg is. Ik heb dus ergens settings opgehaald (ird bestand)en die geopend en zoals ik al zei stuk voor stuk enige satelieten met hun kanalen zitten dl naar de pvr. Overigens Inspirion, ik merkte dat er veel meer in de echostar was gekomen dan ik had geselecteerd. Ik selecteerde Astra 1,2,3 en nog wat anderen waarbij mij opviel dat de download tijd altijd 42 seconden was ongeacht hoeveel kanalen er op de betreffende SAT staan. Toen ik later in de echostar keek had ik de idee dat alles gedownload was. Er stond in ieder geval veel meer dan ik had geselecteerd. Zou ie dan toch alles wat in de ird file zat naar de pvr gepompt hebben? Wat is een transponder en wat behelst transponder data? Waarom zou iemand dat willen wijzigen? Dat van SEARCHED SAT begrijp ik niet. Is dat net zo iets als kometen waarvan er af en toe weer eens eentje gevonden wordt? Moet ik op goed geluk op zoek naar satelieten? Zo als het er uit ziet zat in SEARCHED SAT bijna hetzelfde en bijna aven veel als in SAT! Wat weet ik er toch weing van... )-:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen