Gast Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 hallo, hoe stel ik het zo in dat ik met mijn seca 2 kaart updates binnen kan krijgen ? ik gebruik firmware 3.7 van euromuis tevens merkte ik ook dat als ik op plus druk ik een rode zin zie met key 0C ...... terwijl ik wel beeld heb op bijvoorbeeld discovery enig idee ?? thanks alvast
Gast Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 Citaat: hoe stel ik het zo in dat ik met mijn seca 2 kaart updates binnen kan krijgen? ik gebruik firmware 3.7 van euromuis Helemaal niet, hoe je de instellingen van het plusmenu ook zet, de Seca2 update komt altijd binnen. Komt ie niet vanzelf, dan kan je hem zelf gaan halen bij Canaldigitaal.nl Klik hier Citaat: tevens merkte ik ook dat als ik op plus druk ik een rode zin zie met key 0C ...... terwijl ik wel beeld heb op bijvoorbeeld discovery Bij Seca2 (Canal+) is de indicatie altijd rood, als de EmuBox k*ys in gebruik zijn is die indicatie groen. (mits de k*y uptodate is en werkt, anders is die regel ook rood) Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen