donnerhal Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 weet iemand hoe ik bbc 1 2 en 3 op mijn topfield krijg ik heb astra 2 en hoe krijg ik de betaalde zenders bv sky open op astra 2 bedankt
Melle Geplaatst: 3 juni 2005 Geplaatst: 3 juni 2005 BBC 1, 2 3 en 4 kun je gewoon inlezen op je topfield. Even kijken op lyngsat.com voor de transponders waarop de BBC uitzend en die even inlezen. Ze zijn FTA..overdag is BBC 3 Cbeebies en BBC4 Children's BBC Wat Sky betreft zou ik zo niet weten wat dat openzet. Om zulke dingen vragen kan in strijd zijn met de regels hier op het board. Check deze aleer je zulks een vraag stelt. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
FNONAMUS Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Als je alleen die BBC wilt hebben: -ga naar installatie -> zenders zoeken en kies satellietnaam ->astra 2 - neem zoekmodus HANDMATIG en scroll bij frequentie naar de transponder: Astra 2D (28.2E) - 10773.00 H - DVB/MPEG2 - 22000 5/6 (10773 dus op 22000) - Kies vervolgens bij FTA/Gecodeerd alleen FTA en druk -> zoeken starten Klaar. Todays dummy is tomorrows expert!
donnerhal Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Geplaatst: 4 juni 2005 oke beide bedankt ga het gelijk proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen