Schippertje Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 Als ik mij pioneer aansluit met een Jtag op mijn paralelle poort van de PC en een seriele kabel van de pioneer naar de PC plus een draad voor de massa op K2002 hou, en er dan spanning opzet gaat de tijd 00.00 knipperen als ik dan de massa weg haal blijft de tijd goed staan maar ik zie geen DL of DLo. Het zelfde als ik het probeer met 2 kabels, zonder Jtag. Wie weet raad, heb al van alles gelezen maar kom er niet uit,ben nu al 2 dagen aan het proberen. Gr.Rob
bistro Geplaatst: 4 juni 2005 Geplaatst: 4 juni 2005 al geprobeerd met ontvanger gewoon eerst op standby ,massa/K2002 en ontvanger aan zetten
Schippertje Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb alles al geprobeerd, in de pionero staat dat de data verstuurd is en de kanalen lijst maar als ik hem aansluit is het nog oude software en geen kanalen die kunnen er wel in door de pioneer te laten scannen maar dat is niet de bedoeling. Er komt geen Dl in de display.
Schippertje Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Geplaatst: 8 juni 2005 Ben door Vago geholpen, alles werkt weer perfect, kan worden gesloten. Gr. Rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen