ilya Geplaatst: 5 juni 2005 Geplaatst: 5 juni 2005 Ik ben aan het stoeien geweest met de EPG WIZARD. Ik krijg steeds de medling "Error while reading time offset tabel " ? Naar de setup gekeken in het menu. Aangeklikt bij "Daily schedule epg download at 04.30 " ( Zojuist) Is dit de trigger. Moet dus wachten tot morgenochtend!! Korotm ik heb geen flauw idee hoe de wizzard werkt. IL 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
ilya Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Geplaatst: 7 juni 2005 Via het Italiaans board kwam ik er achter hoe om te gaan met deze plugin. Ga eerst naar de plugin EPGUI 2.01 , de gele knop. Ga naar Ned 1 en activeer epgui 2.01 en download eerst de EPG data. Nadat je dit gedaan heb ga dan de naar EPG wizard..Je ziet dan pas een lijst van de zojuist gedownloadde channels.(Dit was mijn probleem) Vervolgens kan kan de tijd instellen wanneer er elka dag epg data gedownload moet wordenen ook welke channels. Goed stukje werk van Musicbob. IL 7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox . Formuler 4 Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch Schotel Triax 100 cm ! t90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen