Gast Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 nu heb ik dus inderdaad een harde schijf gekocht voor de dreambox alleen heb ik het probleem dat ik de kabeltjes nergens meer kan vinden, weet iemand misschien waar ik deze kan kopen of kan na bestellen.
Gast Geplaatst: 7 juni 2005 Geplaatst: 7 juni 2005 voor de harddisk dit zijn gewone standaard ide kabels, alleen is die van de DB wat korter. Voor de voeding moet dan even een kabeltje gemaakt worden ben ik bang.
Gast Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Als er een elektronica is (heeft deze kant en klaar) winkel of een andere comp zaak is kun je deze gewoon kopen.
FMFREAK Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Voedings kabeltje is een kabeltje waar tussen 2 draadjes een elco (weet niet hoeveel uF) en een weerstandje zit. Dit om als je de dreambox aanzet niet meteen de harddisk volle kracht vraagt en je voeding aan gort helpt. 1x Dreambox 7000 met externe harddisk 1x Dreambox 500 1x AZBox Premium HD Draaibare schotel met Maximum Twin 0,3 db LNB Gentoo Linux Server en nog andere computer zooi
Ron Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Bij de latere dreamboxen zit er geen electronica meer in of aan het kabeltje. Tox.
Gast Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 bij de laatse versie zitten de kabels er los bij geleverd 7000 serie in de doos teminste als je hem nieuw gekocht hebt
Gast Geplaatst: 9 juni 2005 Geplaatst: 9 juni 2005 op een_of_andere_veiling_site duitsland staan ze volop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen