Gast Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Hallo daar Ik heb al heel wat gelezen op het forum en uitgeprobeerd Maar het wil nog niet werken . Ik heb een Wifi van Conseptronic . Als ik naar wifi instellingen wil gaat hij al fout Ik draai met de laatste Hydra . Deze melding krijg ik .. llbstdc++so5 cannot open shared object file. no such file or directroy .. Hoe krijg ik het werkende . Ik heb het waarschijnlijk niet goed geinstalleerd Groetjes Fred
wtaas Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 coneptronics staat toch niet in de lijst van goed gekeurde wifi sticks I had a decision to make, so i decided not to decide! De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN
milili Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 geef eens aan welke Dreambox en welke versie helpt misschien iemand en welke plugin je gebruikt voor de wifi er zijn er verschillende. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 Thks voor het antwoord . Ik ga hem ff mailen , hij zit namelijk in oostenrijk met dit probleem . Groetjes Fred
dAF2000 Geplaatst: 8 juni 2005 Geplaatst: 8 juni 2005 De fout "llbstdc++so5 cannot open shared object file" komt omdat er waarschijnlijk een te oude plugin gebruikt wordt (ik denk v1.2). Voor 1.09-images moet je versie v1.2.1 gebruiken. Als tweede moet natuurlijk de USB-stick ondersteund worden en het is nog onduidelijk of de plugin op de 7020 werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen